• ‏سامانه فروش-عابدی
    ‏ در نوین همراه است.
    برای پیگیری اخبار سامانه فروش-عابدی ، همین امروز در نوین همراه ثبت نام کنید.
     
اخبار

سامانه فروش-عابدی 27 بهمن, 1394

اصول ارسال پیامک تبلیغاتی
همانطور که میدانید یکی از روش های فوق العاده مؤثری که امروزه برای جذب مشتری و فروش کالا و خدمات تان میتوانید مورد استفاده قرار دهید، این است که توجه مشتریان احتمالی تان را از طریق ابزار پرکاربرد و تأثیرگذار ارسال پیامک به سمت محصولتان جلب و آنها را به خرید و پرداخت پول بابت آن ترغیب و تشویق کنید. قدرت نفوذ و تأثیرگذاریِ این روش به حدی باورنکردی است که امروزه به یکی از کارآمدترین و پرکاربردترین روش های اثربخش در جذب مشتری تبدیل شده است. تا حدی که برای برخی کسب و کارها، بازاریابی و تبلیغ پیامکی ابزاری حیاتی و تعیین کننده به شمار میرود و بدون آن، احتمال اینکه کسب و کار به سقوط و نابودی کشیده شود بسیار بالا خواهد بود.
خودتان بهتر از من میدانید که وقتی ابزار جدیدی خریداری میکنیم، اگر نحوه ی استفاده و دستورالعمل بکارگیریِ آن را ندانیم و با آن آشنایی نداشته باشیم، بدون شک یا در استفاده از آن به مشکل برمیخوریم، یا به خودمان صدمه یا ضرر میزنیم یا اگر خیلی خوش شانس باشیم، فقط در دستیابی به نتیجه و هدف مورد نظرمان ناکام میمانیم.
در مورد این ابزار، یعنی بازاریابی پیامکی هم همین قضیه صادق است. اگر میخواهید با وجود هزینه ی پول و انرژی و سرمایه گذاری در بازاریابی و تبلیغ پیامکی به نتیجه ی مطلوب برسید و از هجوم مشتریان بسیار شگفت زده شوید، باید با اصول اولیه و کلیدیِ این کار آشنا شوید. این نوع بازاریابی فقط به انتخاب یک متن و ارسال آن به عده ای از مردم خلاصه نمیشود. اصول و روش ها و نکاتی وجود دارد که در عین سادگی، بسیار مهم و کلیدی هستند و رعایت آنها در این نوع بازاریابی و تبلیغ، تضمین کننده ی نتیجه ی مطلوب و ماندگار و عدم رعایت آنها، نتیجه ای جز ناکامی و اتلاف وقت و پول و انرژی نخواهد داشت. در ادامه، بخش هایی از این نکات مهم را در اختیارتان قرار میدهیم:

نکته شماره 1: قبل از اینکه اقدام به ارسال پیامک کنید، اول باید بطور واضح و دقیق و مشخص تعیین کنید که قرار است پیامک ها را دقیقاً به چه مخاطبان و مشتریانی ارسال کنید. تعیین این مشتریان یعنی اینکه شما دارید بازارِ هدف و مشتریانی که به احتمال زیاد از شما خرید خواهند کرد مشخص میکنید. در غیر این صورت، پیامک ها به دست کسانی میرسد که نه علاقه ای به محصول شما دارند و نه محصول شما مورد نیاز و مرتبط با کسب و کار آنهاست.

نکته شماره 2: توجه داشته باشید که محصولی که قصد تبلیغ آن را دارید مخاطب عام دارد یا خاص؛ آیا محصول تان به درد قشر و گروه خاصی از مردم میخورد؟ آیا تفکیک جنسیتی در مورد محصول شما مطرح است؟ یا به عبارت دیگر آیا مخصوصِ آقایان است، یا بانوان یا هر دو گروه؟ شک نکنید که بدونِ تعیین عام یا خاص بودن مخاطب پیامک، فقط پول و وقت تان را تلف کرده اید و نمیتوانید آن نتیجه ای را که میخواهید بدست آورید.

نکته شماره 3: درباره ی متن پیامک تان لازم است به این نکته توجه کنید که قرار نیست فقط درباره ی محصولتان یا خدماتی که ارائه میکنید توضیح بدهید. ممکن است بسیاری از شرکت ها و مؤسسات خدمات و محصولات مشابه شما را ارائه کنند، بنابراین فرستادن توضیحات معمول و تکراری نمیتواند روی مشتری تأثیرگذار باشد. پس متن پیامک شما باید درباره ی ویژگی های خاص و متمایز و مزایای محصول یا خدمات تان باشد. مخاطبان پیامک های شما به این امتیازات و ویژگی های خاص توجه میکنند، نه خودِ محصول. آنها انتظار دارندکه محصول یا خدمات شما زندگی یا کسب و کارشان را بهتر کند.

نکته شماره 4: به کلماتی که برای متن پیامک تان استفاده میکنید دقت کنید. این کلمات باید برای مخاطب شما، یعنی مشتریان بالقوه واحتمالی، جذابیت داشته باشند، و از طرف دیگر برایشان قابل فهم و ساده باشند. یعنی نیاز نباشد برای درک منظور شما از پیامک، به فرهنگ لغات مراجعه کنند! بنابراین از کلماتی استفاده کنید که هم جالبِ توجه باشند، هم دارای روح وحسِ صمیمیت و در عین حال کنجکاوکننده و ترجیحاً محاوره ای باشند. نوعِ لحن و کلام شما، نقش تعیین کننده ای در اثرگذاری بر مشتری و جلب توجهِ او دارد.

نکته شماره 5: اگر به دنبال نتیجه ی مطلوب هستید باید در فواصل زمانی معین و به دفعات مشخصی پیامک ارسال کنید. برای این منظور حتماً بایستی در فاصله ی زمانیِ هر 3 تا 4 ماه، حداقل 5 بار و حداکثر 7 بار به شماره هایی که از قبل مشخص کرده اید پیامک بفرستید. این بازه ی زمانی و این تعداد پیامک بسیار مهم است، چون درست مانند دارویی که فقط در بازه های زمانی معین و به مقدارِ توصیه شده میتواند بیماری شما را درمان کند، در مورد این شیوه ی بازاریابی و تبلیغ نیز رعایت این دستورالعمل ها الزامی و کلیدی است.

نکته شماره 6: فراموش نکنید که حتماً شماره های تماس های ورودی (پس از ارسال پیامک ها) را بطور دقیق و مرتب ثبت کنید. چرا؟ به این دلیل که طبق آمار و تحقیقات و بررسی های انجام شده، در فاصله ی زمانی 3 تا 4 ماه، حداقل 10 درصد از تماس های ورودی و در بهترین حالت و شرایط ممکن، حدود 80 درصد از این تماس ها به فروش منجر میشوند. بنابراین بعد از ثبت این شماره های ورودی، در ماه حداقل 2 و حداکثر 3 پیامک به آنها ارسال کنید و از نتایج این پیگیری شگفت زده شوید!

نکته شماره 7: هیچ وقت در متن پیامک خود داستان ننویسید! حوصله ی مخاطب و مشتری احتمالی تان را سر نبَرید و از عبارات و جملاتی استفاده نکنید که در او نگرانی و احساس منفی یا بدبینانه ایجاد کنید. نوشته ی شما نباید مبهم، شک برانگیز و مرموز باشد. نباید از عباراتی استفاده کنید که او را عصبی کنید و از خواندن ادامه ی متن پیامک منصرف و زده اش کنید. هر حرف و پیام و توضیحی دارید، در یک پیامک 2 قسمتی یا نهایتاً 3 قسمتی بیان کنید، نه بیشتر. با رعایت تمامی این موارد میتوانید اطمینان داشته باشید که متن پیامک تان تمیز و مناسب است.

نکته شماره 8: نکته ی جالب توجه اینکه پس از تحقیقات جامع و گسترده به این نتیجه رسیدیم که بیش از 90 درصد از پیامک های ارسالی شما بطور کامل توسط گیرنده ی آن (مشتری) خوانده میشوند، حدود 5درصد بخش عمده ای از متن پیامک ها را میخوانند و تنها 5 درصد از مخاطب ها پیامک ها را نخوانده حذف میکنند. این خبرخوبی است که بدانید از هر 100 نفری که پیامکِ محصول شما دریافت میکنند، دست کم 90 نفرشان آن را خوانده و از محصول شما باخبر شده و آن را شناخته اند.

نکته شماره 9: سعی کنید هر جا امکان پذیر بود در متن خود از علائم خاصی از دستور زبان فارسی، مثل علامت ؟، !، * و مانند آن استفاده کنید. این علائم توجه مخاطب را بیشتر جلب میکنند و برایش جذاب تر هستند. توجه به این جزئیاتِ به ظاهر پیش پا افتاده اما مهم وکلیدی، میتواند سرنوشت متفاوتی را برای پیامک های شما رقم بزنند.

نکته شماره 10: برای اینکه بیشترین بازدهی و نتیجه را بدست بیاورید ترجیحاً در طول روز از ساعت 9 صبح تا 1 بعد از ظهر و از 4 عصر تا 8 شب ارسال پیامک خود را تنظیم کنید. به اوقات کار و فراغت زندگی مردم احترام بگذارید. پیامک اگر در ساعات استراحت یا مشغله ی کاریِ مخاطب تان ارسال شود، نه تنها او را جذب نمیکند، بلکه باعث مزاحمت برای او و برانگیختنِ اعتراض و نارضایتیِ او خواهد شد و این یعنی هدر رفتن تمام هزینه ها و زحمت های شما. بازاریابی پیامکی

نکته شماره 11: در هر سری ارسال پیامک، اطلاعات جدیدی درباره ی مزایا و امتیازات و ویژگی های خاص محصول خود ارائه کنید. از فریبکاری، بزرگنمایی، خودنمایی، حاشیه پردازی و عبارات بی مورد در متن پیامک خودداری کنید. روی مشتریان بالقوه و احتمالی تان که فکر میکنید تمایل بیشتری دارند بابت کالا یا خدمات شما پول بپردازند تمرکز کنید و با تکرار این نکته که با خرید از شما ازچه منافع و امتیازاتی برخوردار میشوند آنها را به سمت سفارش دادن یا خرید محصولتان هدایت و تشویق کنید.

نکته شماره 12: نکته ی حیاتی و مهم: اگر قصد دارید فقط یکبار از طریق پیامک جذب مشتری کنید توصیه میکنیم با این اشتباه، وقت و هزینه ی خود را تلف نکنید، زیرا نتیجه ای برای شما نخواهد داشت. پیامک یک روزه و محدود مثل این است که مغازه ای را فقط یک روز در خیابان یا محله ای دایر کنید. بدون شک نمیتوانید بازار مطلوب و مشتریان همیشگی و وفاداری داشته باشید. در این روش، موفقیت نصیب کسی میشود که با اصول بازاریابی پیامکی به خوبی آشنا باشد و بر اساس آن برنامه ریزی و عمل کند، نه اینکه مقطعی و حساب نشده پیامکی را با صرف هزینه ی قابل توجهی به عده ای ارسال کند که بدون شک نتیجه ای در پی نخواهد داشت.

نکته شماره 13: به این نکته ی مهم توجه داشته باشید این نتایج ایده آل در شرایطی بدست می آیند که شما با اصول و مهارت های روانشناسیِ فروش موفق و تأثیرگذاری بر مشتری و ترغیب و هدایت او به خرید محصول آشنایی کامل داشته باشید و بتوانید در این مسیر قدرتمند ، با نفوذ و مطمئن عمل کنید.

نتیجه: وقتی به عکسی دسته جمعی از خودمان و دوستانمان نگاه میکنیم، ابتدا به دنبال تصویرخودمان در آن عکس میگردیم و بعد کم کم چشم خود را به سمت تصویر دوستان و آشنایان و چهره ی دیگران معطوف میکنیم. بازاریابی پیامکی هم به همین صورت است. تلفن همراه یک وسیله ی شخصی و حریم خصوصی فرد است و مطمئناً وقتی او در فضایِ حریم شخصی خود پیامی را دریافت میکند، به مراتب بیشتر از پیام های عمومی با آن ارتباط برقرار میکند و از آن تأثیر می پذیرد. و این یکی دیگر از امتیازات و مزایای ویژه ی بازاریابی و تبلیغ از طریق پیامک یا SMS-MARKETING است.

2 | 2   

حسین احسنی 19 مهر, 1400

سلام چجوری میشه با شما ارتباط برقرار کرد 09194763189

امیر چاوشی 23 دی, 1398

سلام خانم عابدی چرا شماره تلفون شرکت رو برداشتین
چاوشی هستم مشکل دارم نمیتونم تماس بگیرم
۰۹۱۲۷۰۱۱۰۹۸

سامانه فروش-عابدی 5 دی, 1394

خبر فوری و مهم:
از این پس شما می توانید بدون بلک لیست به مخاطبان خود پیامک ارسال نمایید.

ارسال smsvip:
در حال حاضر بیش از 40% مخاطبین تلفن همراه کشور سرویس دریافت پیامک تبلیغاتی خود را مسدود کرده اند، در نتیجه پیامک مرتبط با کسب و کار شما را دریافت نمی کنند و این امر موجب محدودیت ارسال پیامک جهت اطلاع رسانی به مخاطبان شما می گردد.
اما از این پس سرویس sms vip به شما این امکان را می دهد که بتوانید به 100% مخاطبانتان اطلاع رسانی کنید، در نتیجه مخاطبینی که پیامک تبلیغاتی خود را مسدود کرده اند و شماره آنها در لیست سیاه مخابرات قرار دارد نیز پیامک شما را دریافت می کنند.

0 | 3   
  • معرفی: امکانات کسب و کارها در نوین همراه: کلیه امکانات زیر رایگان بوده و همیشه رایگان می ماند! شما تنها هزینه ارسال پیامک خود را پرداخت خواهید کرد!الف- پنل sms 1- ارسال پیام تکی و تستی2- ارسال پیامک بر اساس منطقه3- ارسال پیامک بر اساس کدپستی4- ارسال پیامک بر اساس بانک مشاغل (بانک ویژه برای هر کسب و کار)5- ارسال پیامک بر اساس استان و شهر6- ارسال VIP پیامک (بدون بلک لیست)7- ارسال پیامک بر اساس جنسیت و رده سنی8- دفترتلفن9- گزارشات 10- شارژ آنلاین حساب*توجه: امکان ارسال پیامک به کلیه اپراتورها بر اساس گزینه 1 تا 7 فراهم می باشد.ب- سایت1- ایجاد صفحه اختصاصی و معرفی کسب و کار2- ثبت اطلاعات تماس و مکان بر روی نقشه3- تعیین عکس کاور صفحه و عکس پروفایل وایجاد آلبوم تصاویر4- ثبت اخبار و مشاهده اخبار در صفحه خانه کاربران عضو صفحه شما 5- آمار نمایش صفحه، کلیک بر روی سایت شما، تعداد اعضاء صفحه و ...6- امکان ثبت و معرفی شعبه ها (با امکان مسیریابی)7- دریافت کد انحصاری جهت معرفی صفحه از طریق پیام کوتاه یا اینترنت8- فعال سازی کارت ویزیت الکترونیکی بر روی کد انحصاری9- معرفی صفحه شما در موتورهای جستجو مانند google، yahoo و Bingامکانات کاربران1- دریافت آخرین اخبار حراج، تورهای مسافرتی، آژانسهای املاک، پزشکان زیبایی، برنامه فرهنگسراها و ...2- پیگیری اخبار و اطلاعیه های هر کسب و کاری که مورد نظر شما می باشد.3- ایجاد شبکه دوستان و آشنایان و به اشتراک گذاری اخبار شما با آنان و بالعکس.4- ثبت نظر شما در مورد هر خبر و نمایش آن به سایرین5- دریافت اخبار کسب و کارهای مورد نظر شما به صورت پیام کوتاه بر روی گوشی خودتان6- ایجاد لیست علاقه مندی ها7- مسیریابی روی نقشه برای کسب و کار با تکمیل اطلاعات کاربری (محل کار یا زندگی)8- امکان ایجاد صفحه کسب و کار (فقط در صورت داشتن کسب و کار)9- دریافت گزارش از طریق پیام کوتاه10- ارسال کد کسب و کار مورد نظر از طریق پیام کوتاه جهت عضویت و پیگیری اخبار بدون نیاز به اینترنت*** اگر شما به مشاوره اختصاصی جهت کسب و کارتان نیازمندید با ما تماس بگیرید تا همیشه پشتیبان شما در کسب و کارتان باشیم***

Wide Modal